subota, 16. svibnja 2015.

Moje omiljene i ne tako omiljene serije

Nikad nisam baš nešto voljela serije, pogotovo ne one sve silne španjolske sapunice, a u novije vrijeme turske. Ne volim kad se ponavljaju slične radnje i kada su obični životi u pitanju. Imam dovoljno toga i oko sebe, da bi još gledala i na tv-u u preuveličanoj verziji. Ali zato mi pažnju mogu privući neke serije koje su drugačije.

Započet ću priču unazad.

Zadnju seriju koju sam gledala je American Horror Story.


Prije nisam baš nešto gledala hororce. Onih par što sam gledala su uglavnom bili čista dosada s nekoliko scena na koje se moraš 'scimati', i to je to. Krvi, krvi, i još malo krvi. I na kraju uspiju nekako ubiti glavnog zlikovca koji kolje čitav film, da bi taj isti u zadnjoj sceni ustao kao da nije prije par minuta dobio metak kroz glavu i pao s ne znam ni ja koje visine. Vjerojatno sam naletjela i na one krive hororce jer sigurno ih ima i dobrih. No od tih nekoliko koje sam se udostojila pogledati na nagovor drugih, jedno dvoje je stvarno dobrih. Ali i dalje mi se nekako ne da gledati nešto da čekam kad će izletjeti 'nešto'. Više se volim opustiti i uživati dok gledam.
Ipak sa American Horror Story serijom je bila skroz drugačija priča. Prije nekoliko godina kada je izašla, nisam htjela gledati jer kao prvo hororac, a i svi su oko mene to gledali, pa što bih i ja onda to gledala. Da, znam, glupo, ali eto...znam ja tako iz gluposti kontrirati. Sestra je bila odmah počela pratiti i nagovarala me da pogledam, no ja tvrdoglava nisam se dala nagovoriti sve do prije koji mjesec kada sam pristala. Reko', ajde da ja vidim to.
I tako je krenula moja ovisnost.
Odmah nakon prve epizode sam se navukla na to. Ne znam što mi se više svidjelo, radnja serije, likovi, gluma,....a da ne spominjem uvodnu špicu koja još dodatno potakne tu ovisnost. Uvučena u taj svijet gledala sam epizodu za epizodom i sve više shvaćala koliko sam pogriješila što nisam htjela odmah gledati jer serija je i više nego odlična! Čak imam i za melodiju na mobitelu pjesmu iz prve sezone. Pogledavši prvu sezonu u kojoj je radnja smještena  u ukletoj kući, došla sam i do druge sezone koja me iznenadila s time što su isti glumci, ali glume skroz nove likove. U drugoj sezoni radnja serije je smještena u umobolnicu. Glumci su stvarno predobro odradili transfere u nove i skroz drugačije likove. Zaista su odabrali odličnu glumačku ekipu. Iako se ne zna tko je bolji, meni najdraži glumci iz serije su Peter Evans i Jessica Lange.
Za sada sam odgledala prve dvije sezone, a treću sam započela. Nekako mi treća nije to to. Postavili su si visoke kriterije s prve dvije sezone. A ova mi nekako nema to nešto što ti ne da da staneš s gledanjem. Nadam se da ću ju pogledati do kraja, kao i ostatak sezona.



Seriju prije te koju sam pratila je Vampirski dnevnici.



Trebam li opet spomenuti da ju nisam gledala kada i svi nego s nekoliko godina zakašnjenja. Da...očito to tako mora biti sa mnom i serijama. Vjerojatno je to tako i djelom zato što ne volim te velike histerije oko tako nekih popularnih stvari, no i među tim popularnim se nađe dobrih. Uglavnom, od te serije sam pogledala prve četiri sezone. U početku mi se svidjela i bila zanimljiva, zahvaljujući Damonu i ostalim ''zloćama'' u seriji jer realno gledajući da nema njih bilo bi predosadno. No čak i uz sve to nekako Elenina neprestana neodlučnost između dva brata čovjeku počne ići na živce. Ako se ne možeš odlučiti, daj meni, ja ću odlučiti umjesto tebe!
Valjda sam dogurala do četvrte sezone jer serija ima ono nešto da se navučeš na nju, a i ima još puno likova koji čine seriju dobrom. Kasnije nisam više bila u mogućnosti gledati, pa je tako to ostalo na tome.
Pojavom Klausa i njegove obitelji u seriji dobila sam želju pogledati i seriju The Originals, jer u njoj su oni glavni nositelji radnje. No i to je za sada samo na popisu želja.

Kada sam već kod vampira moram spomenuti da sam pogledala i prvu epizodu True blood serije.
U toj seriji ne znam što mi se manje svidjelo. Likovi, radnja, ili njihovi ''vampirski'' zubi koji više liče na zečje zubiće. Kada me u prvoj epizodi nečega ne privuče ama baš ništa ne mogu se natjerati da gledam dalje i čekam to nešto što će mi učiniti seriju gledljivom.


Serija koju sam gledala dva puta i mogla bi ponovno pogledati je Da Vinci's Demons.



Pogledala sam samo prvu sezonu, i u međuvremenu dok sam čekala drugu sezonu sam opet pogledala prvu, no kada je napokon stigla druga sezona nisam ju mogla pogledati. Serija me oduševila jer sam i inače fascinirana Leonardom da Vincijem i njegovim izumima. Tako da ne čudi da mi se i serija toliko svidjela. A i od malena volim povijest.
Glumac kojeg su odabrali za Leonarda mi baš odgovora za tu ulogu tako da mi je to još dodatni plus seriji. Ovih dana ću pogledati i drugu sezonu. Jedino mi je žao što tako dobra serija ima toliko malo epizoda po sezoni. U prvoj sezoni je samo osam epizoda, a u drugoj deset.
Jedan od postova ću zasigurno posvetiti i Da Vinciju.


Kakav bi ovo post o serijama bio da ne spomenem Supernatural!



Žao mi što od te serije nisam pogledala sve sezone. Nadam se da ću jednog dana imati vremena pogledati sve do jedne epizode te serije jer glavni likovi su baš posebni i ne mogu nikako dosaditi. S njima se može i nasmijati i iščekivati napeto što će biti sljedeće, a i skroz zaboraviti na svijet oko sebe dok se gleda serija. Iznenađujuće je da su uspjeli s toliko puno sezona ostati zanimljivi i podjednako dobri kao na početku.


Naravno da sam pogledala i Igru prijestolja koja me razočarala.



Znam da su knjige uvijek bolje, ali ima toliko filmova/serija koje su snimljene po knjigama pa su dobre, no to nije slučaj kod ovog serijala. Nažalost uspjela sam pročitati samo prvu knjigu, ali i to je bilo dovoljno da ostanem dosta razočarana prvom sezonom serije. Nekako su mi kao dvije različite planete. Radnja je slična, likovi su iz knjige, ali u seriji su se nekako previše posvetili krivim stvarima koje u knjizi nisu u prvom planu. Ne znam što su time htjeli, vjerojatno privući još veći broj gledatelja, ali mislim da bi to uspjeli i bez toga. Radnja knjige je odlična i toliko ima zapleta i svačega da bi serija bila odlična i bez toliko golotinje. Nije da imam nešto protiv toga, ali knjiga i serija su mi ostavile skroz različite dojmove. Volim kada se snima nešto prema knjigama da se drže radnje i što više da slijede knjigu. Znam da ne mogu sve staviti u serije, pogotovo ne kada su neke knjige i preko 5oo stranica, ali trebaju ostati vjerni knjigama. Žao mi je što je to tako, pogotovo zbog zmajeva u seriji koje i inače obožavam. Ali nema veze, samo se nadam da ću jednog dana pročitati cijeli serijal.


Inače od serija, prije sam pratila razne kriminalističke serije kao što su Mentalist, Dexter, CSI, našlo se i nekih sf serija s vanzemaljcima, više se ni ne sjećam kako se zovu. Ali više ni takve serije na tv-u ne gledam. U zadnje vrijeme uopće ne gledam televiziju. Nemam nikakve potrebe. Radije čitam knjigu ili ako baš želim pogledati nešto, pogledam na netu.
Dodatni razlog zašto serije ne volim gledati na televiziji je taj što to prikazuju sve i svakako. Ali doslovno. Prvo počnu prikazivati u normalnom večernjem terminu i stave po dvije epizode. Čak nije loše ni što stave samo vikendom, jer kad se sve zbroji, četiri epizode po tjednu i nije tako malo. No onda nakon dva-tri tjedna, ako ne i prije, pomaknu termin iza ponoći, pa počnu davati po jednu epizodu. A kada mi se svidi neka serija želim što prije pogledati. A ne gledati po dvije epizode tjedno u neko doba noći.

Koje sve serije vi pratite ili ste pratili?

Nema komentara:

Objavi komentar