srijeda, 13. svibnja 2015.

Moje skromno iskustvo u moru blogova

Ovdje na bloggeru sam tek tjedan dana, ali imam potrebu iznijeti neke stvari koje sam primijetila.

Tražeći druge blogove naišla sam na dosta ne aktivnih i zaboravljenih blogova. Nekako mi dođe žao kada naiđem na neki zanimljivi blog, a onda vidim da ništa nije stavljeno već više od godinu dana.

Naravno, svima nama se dogode neke stvari u životu kada možda više se ne možemo baviti istim hobijima kao i prije. Ali nekako mislim da je problem i što ljudi očekuju da od prvog posta imaju veliku posjećenost i hrpu komentara. Pa normalno da ne možeš očekivati da odmah nakon nekoliko postova svi znaju za tvoj blog. Još pogotovo ako ne pišeš na engleskom, mislim da je još teže pronaći puno čitatelja.

Ali zar je to toliko bitno?!

Svaka osoba bi trebala prvenstveno pisati radi sebe i zato što voli pisati. To je ono što te ispunjava i uljepšati svaki dan. A ako usput nađeš i čitatelje to je samo dodani plus. Ne bi trebala biti najvažnija stvar. Ne kažem da meni nije drago kada vidim da je bilo novih posjetitelja ili da se nekome svidjelo, pa je označio da mu se sviđa, naravno da je, jednako kao i svaki pogled na blogu. Ali čak i da nema toga ne bi me to samo tako obeshrabrilo jer pišem najviše zbog sebe. Trenutno sam u fazi u životu gdje mi je ulazak u svijet blogova baš trebao. Nešto novog miješanog sa starim. Od prije volim pisati, ali nisam se još okušala u pisanju bloga. No nije to tako teško kao što se čini. Samo treba skupiti hrabrosti da se napravi prvi korak i da se objavi prvi post. Kasnije ide sve samo od sebe. Bez puno razmišljanja. Riječi idu jedna za drugom i pune retke s lakoćom. Inače mi kod pisanja ne nedostaje inspiracije, a primijetila sam i da dok pišem na blogu da isto tako ideje se bore jedna s drugom koja će prva ugledati svijetlo dana.

Do sada sam naišla na razne blogove, ali jedan me posebno oduševio! Toliko da sam ostala bez teksta. Nisam mogla vjerovati da nečiji blog može zračiti tolikom pozitivnom energijom. Nažalost nisam stigla skroz istražiti taj blog jer nisam imala vremena, ali tih nekoliko članaka koje sam pročitala su ostavili veliki dojam na mene. Odvojite koju minutu vremena i zavirite na taj blog, sumnjam da ćete ostati razočarani.

Ovdje vam je poveznica spomenutog bloga, pa pogledajte!


2 komentara:

  1. Nadam se da ti je i kod mene, pod Hrastom prijatno! Dobrodošla i samo napred! Pisanje je lekovito! Držim ti fige!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala! Drago mi je da si posjetila i moj blog, te ostavila komentar.
      Nisam stigla skroz istražiti tvoj blog, no i to malo što sam pročitala me osvojilo. :)

      Izbriši